Sakralios giesmės

Kviečiame pasinerti į universalios menininkės ir jogos mokytojos Agnės Dragūnaitės koncertinį pasirodymą. Skambės sakralios autorinės giesmės lietuvių kalba naudojant Tibeto varpus ir kitus intuityvius instrumentus iš viso pasaulio. Išgirsite apie minties galią ir sąžinės svarbą kasdieninio gyvenimo iššūkiuose. Atlikėja pasižymi labai autentiška, originalia dainavimo maniera. Unikalus atlikėjos balso diapazonas dažnai jautriai paliečia, suvirpina klausytojų jausmus, bėgioja šiurpai, kartais išrieda ašara… Atlikėjos stiprioji pusė yra juntamas balso rezonansas su Tibeto varpu. Tibeto varpų garsai ramina, paliečia giluminius mūsų esybės bei kūno sluoksnius. 

Agnė Dragūnaitė

Esu Agnė Dragūnaitė – universali menininkė ir jogos mokytoja, piešianti  šaržus ir iš to gyvenanti  jau 25 metus.

2000 baigiau ŠU. (Šiaulių Universitetas) Dailės ir darbų mokytojo specialybės bakalauras.
2001 metais pradėjau kurti dainas, kuriomis norėsiu pasidalinti  šiame renginy.
2011  baigiau jogos mokytojo kursus Šivanandos tradicijoje. Nuo tada vedu jogos užsiėmimus ir  dalinuosi žiniomis apie darnų  judesį, poilsį, kvėpavimą, mitybą  ir mąstymą, taip pat apie nematomus, vidinius procesus, vykstančius žmonėse bei kita su sveikatingumu bei darna susijusia informacija. Labiausiai mėgstamos temos yra „Meditacija“ ir „Gyvenimas darnoje.“
Nuo 2018 metų vedu garso terapijas ir  edukacijas, pavadinimu „Garso magija“, kuriose garsas sugretinimas su protu ir Tibeto varpai tampa gera iliustracija to fakto, kaip stipriai mus veikia dalykai net ir tie, kurių neįmanoma matyti akimis.Tai edukacija apie minties galią bei sąžinės svarbą, youtoobe kanale jos įrašą galima rast, suvedus pavadinimą „Svajonės pildosi! “
Nuo 2000-tųjų visą gyvenimą vedu dailės ir rankdarbių edukacijas, šiuo metu dirbu dailės mokytoja vidurinėje mokykloje ( Darbėnų gimnazijoje).

Visos veiklos, kurias studijavau ir kuriomis užsiimu visą gyvenimą  man labai patinka, mėgaujuosi viskuo, ką veikiu. Bendrai apibūdinant veikiu meno, kultūros, sveikatingumo ir pedagogikos srityse.